VÄLKOMMEN HIT

Allt på ett ställe.
Jag kommer i fortsättningen att finnas på sportlampan.se

måndag 23 januari 2012

SUPERLAMPAN

Har du upplevt ljuset från lampan jag säljer på www.sportlampan.se och tycker den är stark?


Tycker du den lyser starkt och långt? Det gör den, men allt är relativt.
Vill du ha en lampa som lyser längre, starkare och bredare? Då ska du titta på Superlampan med 1800 Lumen.
I kväll testade jag den för första gången när jag åkte skidor i Mora. Oj vad den lyser.
Jag fick gå ner på effekt när det var mycket folk för att inte blända dem.


Den lyser betydligt längre, betydligt bredare än N1000 som är min storsäljare.
Superlampan är avsedd för montage på cykel. Men jag som är van att springa nattorientering med stora lampor på huvudet och batteri på ryggen, för mig var det inga problem.
Den lyser över 3 timmar på en laddning i högläget eller 280 timmar i lågläget.
Det går att köra på lilla batteriet om man tycker det andra är för stort.


I mitten av februari kommer en större och stabilare huvudsele till lampan.
Tester och ljusbilder kommer senare.




Inga kommentarer: