VÄLKOMMEN HIT

Allt på ett ställe.
Jag kommer i fortsättningen att finnas på sportlampan.se

fredag 24 februari 2012

Nu är det nära.

OM ETT PAR TIMMAR BÄR DET AV

Väskan är packad. Då vi samåker gäller det att ha minimalt med packning med sig. 
Hoppas jag fått med det viktigaste. Saknar jag något går det ju att komplettera på plats.
Men båda skidparen är nedpackade, stavar, pjäxor, glasögon, kläder.

Nu ska jag bara väcka kroppen. Det går nog även om jag i dag har lite ont i huvudet, fast det är ju rätt vanligt med mig. Stressade väl upp mig i går när det var problem med skjutsen.

Så nu är det bara att glömma alla bekymmer som varit. Tänka på dagarna i Orsa och Mora för 10 dagar sedan. Då kunde jag åka 50 km med väldigt lite vätska och energiintag. Nu finns det både vätska och energi, plus att Sofia bakat energikakor så jag skulle kunna åka alla loppen som ingår i Vasaloppsveckan;)


Väderprognosen har svängt massor, ena dagen ska det vara mildväder, nästa gång kallt. Det senaste nu är några minusgrader med strålande sol. Står det säg kan det bli perfekta förhållanden.

Nu hoppas jag på några minusgrader, så det blir som på bilderna nedan, soligt och fruset.


1 kommentar:

Maria G sa...

Lycka till i spåret!
Klart att det går bra ;-)
/ maria