VÄLKOMMEN HIT

Allt på ett ställe.
Jag kommer i fortsättningen att finnas på sportlampan.se

lördag 25 februari 2012

Snart är det dags

Nu börjar det dra ihop sig. 8756 är mitt nummer

Jag har lämnat in skidorna på vallning, tyvärr råkade det bli Swix ist

Lite för Skigo, men det är nog inte så stor skillnad. Det blir pulvervalla.

Vädret ser ut att kunna bli perfekt. Även om det i dag blåste kalla vindar. Men åt rätt håll. Det är motvind på startgärdet, vilket kan ge medvind på loppet.

Det var tomt på startgärdet i dag, någon enstaka åkare ute.

Vi kom hit rätt sent i natt, jag kände lite i huvudet i morse, men det är vanligt när det gäller mig.

Stämningen är mycket god. Vi är 6 st åkare och en chaufför, Daniel. Några vallar sina skidor, bla Johan som jobbar i sportaffär.

Nu ska vi åka och basta, efter det rast och vila igen.

Planen var att ge sig ut en sväng på skidor i em, men det blir nog inte.

Annars känns kroppen riktigt bra, hoppas den är det under belastningen i morgon också.

Solen har skinit hela dagen här, fast vi har mest befunnit oss inomhus.

Det här är sista bloggen inför morgondagens skidåkning.

 

Inga kommentarer: