VÄLKOMMEN HIT

Allt på ett ställe.
Jag kommer i fortsättningen att finnas på sportlampan.se

söndag 6 maj 2012

Tiomila orienteringen

Nu sitter jag och väntar på att herrarna ska gå i mål.

Helgen har varit bra även om inte "mina" lag gick så speciellt bra.
Flera tidningar så ifrån redan innan tävlingen att de inte ville ha bilder. Andra skulle ha om deras lag placerade sig. Min huvudklubb Södertälje-Nykvarn lyckades inte så bra, de räknar alltid med att komma bland de 3 bästa, nu lutar det åt 12:e plats.
Fast några bilder går iväg och det är roligt att komma hit och träffa massa bekanta.
I går blåste det massor och var rätt kallt. Jag sov en dryg timme i bilen i natt.

Här är lite blandade bilder från tävlingen.
Damstarten

Kontroll för damerna

Det var trångt på herrarnas första sträcka


Ungdomsstarten

Ungdomsstarten

Orientering, sporten för alla

En kontroll för damerna

Sista kontrollen för ungdomarna

Segrande damlag Halden SK från Norge

Lite lek med tider

Stämpling av herrarna

Ärla IF

OK Hällen




Inga kommentarer: