VÄLKOMMEN HIT

Allt på ett ställe.
Jag kommer i fortsättningen att finnas på sportlampan.se

torsdag 22 september 2011

Bra bantningskur

Avancerad forskning och tester har funnit en mycket effektiv bantningsmetod.

Har du liksom jag önskat att du vore några kilogram lättare? 
Du kanske testat diverse metoder utan framgång?
Jag har aldrig testat något ordentligt, bara tänkt lite på vad jag stoppar i mig.

Övervikt är något som kommit på senare årtionden. 
Jag har testat en metod som verkligen ger resultat. Den bygger på urgamla beprövade metoder.
Under det gamla bondesamhället behövde man inte kämpa för att hålla nere sin vikt. Man kämpade i stället för att få i sig tillräckligt med näring för att orka morgondagens arbete.

Jag gav många chansen att testa metoden, men uppslutningen var rätt dålig.

Jag kommer att använda metoden i ytterligare någon vecka.
Jag har gått ner 2,5 kg på 3 - 4 veckor och mår bra.

Vad går metoden ut på då?
Jo nu ska jag avslöja det.

Jag har lagt 90 m2 marksten och har 20 - 25 m2 kvar att lägga. Totalt har jag flyttat 15 000 kg stenar. Först i skottkärran sedan ur den och ner på marken. Till detta ca 40 000 kg grus. Fast där hade jag hjullastaren till hjälp på hälften.

Nu börjar jag se slutet på det hela. 
Men det har varit värt allt slit, det blir snyggt. Riktiga bilder kommer när det är klart. 
Denna bild tagen med mobilen i kväll.
Förutom att lägga klart ska några stenar kapas, grus fyllas i springorna och runt kanterna.


Inga kommentarer: