VÄLKOMMEN HIT

Allt på ett ställe.
Jag kommer i fortsättningen att finnas på sportlampan.se

torsdag 4 augusti 2011

Kan det vara något

Inget särskilt.
Jag har tidigare bloggat lite sporadiskt på olika ställen. Men inte haft något som passat mig bra.
Får se hur det här är.
För närvarande sitter jag hemma och är genomförkyld.
Deltog förra veckan i O-Ringen i Söderhamn. Inte som orienterare utan som fotograf.
Det blev för min del en bra tävling med många sålda bilder.
Direkt efter orienteringen deltog jag i ett MTB lopp på 80 km. Kände direkt på morgonen att kroppen inte var i form, men inte värre än att jag ställde upp.

Så nu ska jag bara testa att blogga lite här, kan hända jag återkommer snart.
Jag lägger även ut några bilder tagna på O-Ringen 2011.

Charlotte Kalla deltog i O-Ringen. Hon sa att det var betydligt större uppståndelse runt henne här än under skidsäsongen.

David Andersson, en av Sveriges bästa orienterare. Tyvärr blev David diskad här på sprinten pga en felstämpling.

O-Ringen 2011s stora drottning, Tove Alexandersson Stora Tuna. Endast 19 år sog hon alla motståndare i seniorklasserna och blev totalsegrare.

Charlotte Kalla i en legendarisk stol tillhörande NT. I den har de flesta stora idrottsprofiler suttit.



Inga kommentarer: