VÄLKOMMEN HIT

Allt på ett ställe.
Jag kommer i fortsättningen att finnas på sportlampan.se

tisdag 30 augusti 2011

Trafikolycka E20

I dag var det återigen var det dags för stopp på E20 förbi Eskilstuna.

Jag reser ca 60 000 km bil om året, men för mig är det väldigt sällsynt att jag ser någon trafikolycka eller får stanna för någon.
Men i dag var det dags. Jag kom på E20 i östlig riktning mot Eskilstuna.
Vid Volvo blir 2 körfält ett. Det sker väldigt ofta olyckor där. 
I dag hade en långtradare gränslat mittvajern. Men den var även bucklig i fronten så något mer borde ha hänt med den. Jag hade tyvärr ingen kamera med mig, men mobilen fick duga i dag med.

Lägg märke till vajern som skurit upp i fronten. Det ser ut som att han kört in i någon framförvarande bil.

Jag fick sitta 40 minuter i väntan på saneringsarbetet.

Räddningstjänsten hade mycket att göra med saneringsarbetet. Det syns en våt fläck framför lastbilen.

Inte lätt att arbeta som bärgare med den hårda trafik som är här.


Inga kommentarer: